۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

بيست سوالي

براي شما پرسشنامه‌اي ديگر تهيه کرده‌ام تا وقتي که هواي حوصله‌تان ابري نبود، به آن جواب بدهيد. در شماره پيشين هم بيست سوال مطرح كرده بودم، كه پاسخ به آنها كمك زيادي به شما مي‌كرد تا خود را بهتر بشناسيد. اين بار هم 20 سوال آورده‌ايم. همين حالا؟ يكي‌يكي پاسخ دهيد.

بيست سوالي

لطفا به سوالات زير با دقت كافي پاسخ دهيد:

1- آيا طي ماه گذشته عموما سر وقت سر قرارهاي خود حاضر شده‌ايد؟

2- آيا اطرافيان شما را شخصي باادب مي‌دانند؟

3- آيا در ماه گذشته به ياد داريد كه در مقابل سوال كسي گفته باشيد، من در اين كار وارد نيستم و سوال‌كننده را براي مشورت به شخص ديگري معرفي كنيد؟

4- آيا بين اطرافيان كسي را به صفات مثبتي كه خود فاقد آن هستيد، مي‌شناسيد؟

5- آيا در هفته گذشته در امري از كسي مشورت خواسته‌ايد؟

6- آيا در سه روز اخير اتفاقي افتاده است كه موجب شود دست خدا را در كارهايتان حس كنيد؟

7- آيا اغلب احساس مي‌كنيد نتيجه كارتان بيش از حد تلاش و استحقاق شما است؟

8- آيا در وقت بروز ناراحتي وقتي به خدا و مبدا فكر مي‌كنيد قلبتان آرام مي‌گيرد؟

9- آيا از ميزان روزي و معاش خود راضي هستيد؟

10- آيا طي ماه گذشته كاري در جهت جبران محبت ديگران كرده‌ايد؟

11- آيا براي دعا خواندن در طول روز اوقات مشخصي را تعيين كرده‌ايد؟

12- آيا فكر اينكه "خدا اين‌طور خواسته است" شما را آرام مي‌كند؟

13- آيا طي ماه گذشته موردي بوده كه نفع ديگري را به نفع خودتان ترجيح داده باشيد؟

14- آيا طي هفته اخير هنگام صحبت‌هاي دوستانه سعي كرديد شخص مخاطب‌تان را به معنويت علاقه‌مند كنيد؟

15- آيا معمولا طي روز ناخودآگاه نعمتي را به ياد آورده و خدا را شكر مي‌كنيد؟

16- آيا بعد از درآوردن لباس‌هايتان آنها را در جاي خود قرار مي‌دهيد؟

17- آيا در ماه اخير كاري براي آمرزش والدين يا درگذشتگان خود كرده‌ايد؟

18- آيا اوقاتي را كه به كارهاي بيهوده مي‌پردازيد كمتر از 2 ساعت در روز است؟

19- آيا در هفته زماني را به نظافت اتاق يا محل زندگيتان اختصاص مي‌دهيد؟

20- آيا معمولا در شروع روز به خدا توجه مي‌كنيد؟

۱۱ نظر:

  1. حیف شما که این مطالب را میفرستید برای مجله موفقیت و احمد حلت کلاهبردار ! خدا رو شکر دیگه تو ایران به کلاهبرداری سرشناس شده .

    پاسخحذف
  2. سلام...
    حالتون خوبه؟
    نوشته هاتون تو وبلاگ كاغذي خيلي جالبه منظورم اينه كه از موضوعات روزمره اي كه تو زندگي خيلي از ما اتفاق مي افته مي نويسيد
    از دنياي پيرامون از مشكلات از همه چيز
    ممنون
    من اين 20 سوالي رو خوندم و جوابش و پيش خودم دادم

    پاسخحذف
  3. سلام اقاي فراهاني
    خسته نباشيد
    مي شه اگه مطلب و نوشته اي داشتيم براي صفحه "زير طاق تحريريه و يا هر صفحه ديگه " به جاي فرستادن نامه اينجا بفرستيم
    كلا اگه مي شد به جز نامه فرستادن از ايميل اين كارو انجام مي داديم خيلي خوب مي شد
    ممكنه؟

    پاسخحذف
  4. مجله رو خوندم اومدم یه سر به وبلاگ

    من پرسشنامه رو جواب دادم

    خیلی فکرمو مشغول کرد

    جالب بود

    پاسخحذف
  5. به به به

    سلام علیکم

    جواب بیست سوالی
    1* بله سعی کردم
    2- بله
    3-نه
    4-بله
    5- نه
    6- اگگه یکمی درنگ کنیم میبینم خدا همه جا حضورش حس میشه فقط باس یه کم چشارو بست و به اتفاق هایی که میوفته اندیشید
    7-بله
    8- خیلی
    9-نه ذات ادمی زیاده طلبی است
    10-بله
    11-بله
    12- خیلی توکل الله
    13-نه
    14-نه برعکس بوده
    15- بله همیشه شکرت خدا
    16- سعی میکنم
    17-بله
    18-نه خدایی بیشره اما دارم کمش میکنم
    19-بله تا دلت بخواد
    20- نه اما از فردا حتما

    پاسخحذف
  6. salam man majalaro hamishe mikhonam o koli room tasir gozar boode ham rooye man vaham rooye zendegim.movafaghiat movaghat bashi...
    ama raje be webloge kaghazi..mikham ye matni bedam ke tazegiha neveshtam...mikham to majale bezaridesh mishe????
    chetori?
    rasti manam minevisam khoshal misham morede naghdo bareesi bashe aghaye farahani

    پاسخحذف
  7. سلام دوست عزیز
    بزرگان زاده نمیشوند ساخته میشوند
    اومدم بهت بگم که به همه بگی مثبت فکر کنند
    تصویر سازی ذهنی زیبا داشته باشن تا بهتر بتونن موفقیت رو حس کنن

    پاسخحذف
  8. سلام

    10 به 8

    جواب بلی برد

    و من بازم تو برزخ شخصیتم موندم

    نظرتون چیه یعنی تو 21 سالگی هنوز شخصیت من کامل نشده؟؟؟

    پاسخحذف
  9. salam mikhasatam azatoon tashakor konam babate webloge kaghazi dar majale movafaghiyat va begam soalati ke jadidan gozashtid baraye khod shenasi kheily khoban khoshhal misham agar edame dashte bashan mesle hamishe majalatoon aliye movafagh va sabz bashidd

    پاسخحذف
  10. سلام من تا حالا 181شماره از موفقیت رو خریدم و خوندم ولی حالا واسم شده مثل یه دوست که عاشقشم ولی باهاش قهرم و ازش دلخورم تا حالا شده در مورد رشته من (مهندسی کشاورزی-زراعت و اصلاح نباتات)چیزی بنویسید؟فقط آدم باید پزشک باشه؟آیا یه برند واسه محصولات کشاورزی هست؟من عاشق رشتم هستم و در یه دانشگاه مادر و خوب سالها دور از خانوادم تحصیل کردم و اگه صدبار دیگه هم به دنیا بیام همین رشته رو میخونم چون عاشق ژنتیک گیاهی هستم لطفا یه کمی روشنفکرانه تر و علمی تر با شغل و رشته من برخورد کنید.

    پاسخحذف
  11. به دکتر نکویی بگید بیخودی دو صفحه از مجله رو حروم نکنه.مگه حلت نمیگه هرکی باید عاشق رشتش باشه.پس نکویی فقط داره واسه 10 تا رتبه زیر 1 مینویسه و واقعا واسه پولی که برای اون صفحات میدم متاسفم

    پاسخحذف